SIA "Maxima Latvija" veikala norēķinu karti pārtikas produktu iegādei un tās lietošanas noteikumus ģimenes ar "Latvijas Pasta" starpniecību saņems deklarētajā dzīves vietas adresē. Informāciju par kartes saņemšanu mērķa grupa saņems 8. un 9. aprīlī reģistrā norādītājos e-pastos.
Pašvaldība materiālo palīdzību piešķirs ģimenei, ja tā saskaņā ar Rīgas Sociālā dienesta lēmumu atbilst trūcīgas vai maznodrošinātas ģimenes statusam, vai ir reģistrēta Rīgas pilsētas pašvaldības ģimeņu atbalsta reģistrā, kur ģimenē ir vismaz viens izglītojamais, kas Rīgas pilsētas teritorijā apgūst pirmsskolas izglītības, pamatizglītības vai vispārējās vidējās izglītības programmu pašvaldības vai privātajās izglītības iestādēs. Karti pašvaldība piešķirs ģimenei par katru bērnu.
Kartes nominālvērtība ir aprēķināta 1,42 eiro apmērā par katru darbdienu ārkārtējās situācijas periodā, sākot no šī gada 13. marta. Ja ārkārtējās situācijas termiņš tiks pagarināts, kartes nominālvērtību papildinās par katru darba dienu, bet ne ilgāk kā līdz 2019./2020. mācību gada beigām.
Ar karti būs iespējams iegādāties tikai pārtikas preces, bet būs liegums pirkt enerģijas dzērienus, alkoholu, saimniecības, rūpniecības un tabakas izstrādājumus. Kartes derīguma termiņš ir 12 mēneši, un tā būs izmantojama "Maxima Latvija" pārtikas produktu mazumtirdzniecības veikalos visā valsts teritorijā.
Rīgas dome norāda, ka "Maxima" veikala norēķinu kartes tika izvēlētas iepirkuma procedūras rezultātā. Pašvaldības atbalsts saskaņā ar Rīgas domes Vienotās informācijas sistēmas datiem tikts piešķirts vairāk nekā 13 000 bērnu.
Papildu informāciju par pašvaldības atbalstu izglītojamo ģimenēm, tostarp karšu lietošanas noteikti ir pieejami Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta tīmekļvietnē. Tāpat ar departamentu jautājumu gadījumā var sazināties pa tālruni 67026816 vai e-pastu iksd@riga.lv.
Savukārt detalizētāka informācija par iespēju pieteikties pašvaldības atbalstam ir pieejama šeit.