Līdz ar ārkārtējās situācijas beigām no trešdienas, 10. jūnija, Valsts ieņēmumu dienests (VID) pakāpeniski atsāk klientu apkalpošanu klātienē – durvis apmeklētājiem vērs klientu apkalpošanas centrs Rīgā, Telejas ielā 1, portāls "Delfi" noskaidroja VID.
Citās Latvijas pilsētās VID klientu apkalpošanas centri klātienes apkalpošanu atsāks pakāpeniski, pirms tam izvērtējot Rīgas klientu apkalpošanas centra Rīgā, Telejas ielā 1, pieredzi drošas un atbilstošas vides nodrošināšanā.
Apmeklējot klientu apkalpošanas centrs, VID aicina būt piesardzīgiem un atbildīgiem, ievērot visus valstī joprojām noteiktos piesardzības pasākumus – ieturēt divu metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai.
Vienlaikus dienests aicina atlikt apmeklējumu, jūtot elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.
Lai izvairītos no gaidīšanas rindā un drūzmēšanās, VID aicina pieteikties VID Rīgas klientu apkalpošanas centra apmeklējumam iepriekš, zvanot pa tālruni 67120005. Pierakstus varēs sākt veikt no 9. jūnija.
VID klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Talejas ielā 1, apmeklētājus pieņems no pulksten 9 līdz 17. Pirmdienās klientu apkalpošanas laiks pagarināts līdz pulksten 19, savukārt piektdienās klienti tiks pieņemti līdz pulksten 15.
Tāpat VID atgādina, ka iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā (EDS). Konsultācijas var saņemt, zvanot uz Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski EDS sadaļā "Sarakste ar VID".
VID atgādina, ka, zvanot uz konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.