No nākamā gada sākuma saskaņā ar jau iepriekš pieņemtu lēmumu sabiedriskie mediji izies no reklāmas tirgus, tomēr joprojām nav skaidrības, vai zaudējumi tiks kompensēti vajadzīgajā apjomā. Tāpēc sabiedrisko mediju un Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) pārstāvji pirmdien aicināja Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas Mediju politikas apakškomisijas deputātus vērsties pie valdības ar lūgumu un atgādinājumu par nākamā gada budžetā nepieciešamajiem papildu finanšu līdzekļiem.
Apakškomisijas deputāti pēc sabiedrisko mediju un NEPLP pārstāvju uzklausīšanas par veiktajiem darbiem un gatavošanos darbam ārpus reklāmas tirgus vienojās gatavot šādu vēstuli un vērsties pie valdības, lai gan patlaban vēl budžeta veidošanas process kā katru gadu ir tādā posmā, kad nav iespējams droši apsolīt konkrētu finansējuma apjomu.
Likums jau patlaban paredz, ka šogad un vēl turpmākos divus gadus sabiedriskajiem medijiem kā kompensācija par iziešanu no reklāmas tirgus tiek paredzēti kopumā 5,5 miljoni eiro gadā, tomēr nākamajā gadā, kad reklāmu vairs nebūs, papildus nepieciešami vēl 8,3 miljoni eiro, komisijas sēdē atgādināja NEPLP locekle Aurēlija Ieva Druviete. Arī NEPLP priekšsēdētājs Ivars Āboliņš deputātus brīdināja, ka, ja sabiedriskie mediji nesaņems šo finansējumu, sekas var būt katastrofālas.