Egils Levits; Ivars Āboliņš
Foto: Valsts prezidenta kanceleja

Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) nākamā gada galvenā prioritāte ir sabiedrisko mediju – "Latvijas Televīzija", "Latvijas Radio" un vienotā portāla "LSM.LV" – iziešana no reklāmas tirgus. Šim mērķim NEPLP valsts budžeta prioritāro pasākumu ietvaros ir pieprasījis 8,3 miljonus eiro, kas nodrošinās sabiedriskajiem medijiem adekvātu kompensāciju pēc iziešanas no reklāmas tirgus un sabiedrisko mediju attīstību, portāls "Delfi" uzzināja NEPLP.

Par šo prioritāti, kas stiprinātu visu Latvijas informatīvo telpu, NEPLP šonedēļ informēja Valsts prezidentu Egilu Levitu, kurš sarunā ar padomes locekļiem pauda atbalstu sabiedrisko mediju iziešanai no reklāmas tirgus.

"Mums ir ļoti liels gandarījums, ka šajā jautājumā ar Valsts prezidentu bijām vienisprātis. Kad runājam par Latvijas informatīvās telpas aizsardzību, bieži piesaucam Krievijā radīto saturu un Kremļa propagandu. Taču patiesībā mūsu informatīvā telpa ir Latvijā radīts saturs. Un sabiedriskie mediji ir visas Latvijas informatīvās telpas stūrakmens. Iziešana no reklāmas tirgus ir nostiprināta likumā un arī sarunās ar NEPLP politiķi ir pauduši tai atbalstu, apliecinot, ka likums tiks pildīts," norāda NEPLP priekšsēdētājs Ivars Āboliņš.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!