Foto: Publicitātes attēli
"Jaunieši nereti maldīgi domā – es neko nevaru ietekmēt, visu tāpat izlems valdība, Eiropas Savienība un lielie uzņēmumi. Bet šodienas jaunieši ir paaudze, kas nākotnē veidos gan valstu politiku, gan vadīs uzņēmumus, un izmaiņām domāšanā ir jāsākas šeit un tagad," ir pārliecināts populārais jūtūberis Edgars Feščenko (Edgar FRESH). Viņš ir klimatam draudzīga dzīvesveida entuziasts un popularizētājs jau kopš skolas gadiem, un savās pārdomās par vides ilgtspēju un influenceru lomu tajā dalīsies pusaudžu skatuves "Save the Turtles" programmas ietvaros sarunu festivālā "Lampa".

Pārmaiņas sākas ar domāšanu

Kā uzsver "Lampas" rīkotāji, kamēr zviedru vides aktīviste Grēta Tūnberga un viņas līdzinieki iedvesmo jauniešus dzīvot zaļāk, daudzi citi influenceri popularizē pilnīgi pretēju dzīvesveidu, ar savu piemēru aicinot pirkt un tērēt vairāk drēbju, vairāk kosmētikas, vairāk lietu, tātad – vairāk resursu. Kāda ir influenceru atbildība par pašu pausto laikā, kad viņi ietekmē ne tikai modes tendences, bet arī klimata nākotni?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!