Partija 'KPV LV', kura izgāzās Rīgas Domes vēlēšanās savu priekšvēlēšanu kampaņas organizēšanu par 126 tūkstošiem eiro bija uzticējusi veidot ēdināšanas firmai, svētdien ziņoja TV3 raidījums "Nekā personīga".
Raidījums izpētījis, ka 126 000 eiro maksāti reklāmas tirgū nezināmai firmai. Kompānijas atskaites nonākušas raidījuma rīcībā un dažas pozīcijas izskatoties mākslīgi sadārdzinātas.
Arī "KPV LV" biedru vidū radušās aizdomas par valsts finansējuma patieso izlietojumu. 70 biedri ierosināja sasaukt partijas pilnsapulci, lai prasītu atskaiti par naudas izlietojumu un iespējams veiktu izmaiņas valdē. Tomēr šonedēļ kļuva zināms, ka sapulce atcelta, kas bija pārsteigums arī dažiem valdes locekļiem. Partijas biedriem ir jautājumi, vai divu videoklipu filmēšana patiešām izmaksāja 30 tūkstošu eiro. Nav arī skaidrs, kāpēc līdzās vairākiem simtiem suvenīru ar partijas logo, ko izgatavoja cita firma, identiski suvenīri bija jāpasūta arī firmai "Thumbs up media line".