Saeima ceturtdien, 3. decembrī, konceptuāli atbalstīja grozījumus Priekšvēlēšanu aģitācijas likumā, kas paredz noteikt, ka aģitācija pirms vēlēšanām var būt tikai valsts valodā.
Priekšvēlēšanu aģitāciju valsts valodā plānots noteikt aģitācijai, kuras izvietošanas izdevumi tiek iekļauti izdevumos, uz kuriem attiecas noteiktie priekšvēlēšanu izdevumu apmēra ierobežojumi.
Likuma grozījumi rosināti, lai panāktu, ka visa reklāma, kuras izvietošanas izdevumi tiek iekļauti partijām noteiktajos priekšvēlēšanu izdevumus "griestos", būtu tikai latviešu valodā, pauž likumprojekta autori. Valsts valodas lietojums attiektos uz priekšvēlēšanu aģitāciju gan sabiedriskajā un komerciālajā televīzijā un radio, periodiskajos izdevumos, tostarp reģionālajos, gan arī internetā, telpās un publiskās vietās.