Foto: F64

Sākot ar 1. janvāri, sabiedriskie mediji izies no reklāmas tirgus. Latvijas Televīzija (LTV) sagatavojusi informāciju, skaidrojot, ko tas nozīmē Latvijas Televīzijas skatītājiem.

Naktī no 31. decembra uz 1. janvāri komercreklāmas no abu mediju ēteriem pazudīs. Sabiedrisko mediju saturu varēs patērēt bez komercreklāmu pauzēm, tomēr būs izņēmumi.

Latvijas Televīzijas satura pašreklāmas no LTV1, LTV7 un LTV interneta platformām un arī portāla Lsm.lv nepazudīs, taču komercreklāmas un televeikala skatlogi – gan. Tiesa, LTV varēs izvietot otra sabiedriskā medija – Latvijas Radio – pašreklāmas, un arī Latvijas Radio varēs izvietot LTV pašreklāmas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!