kājas televizors alus uzkodas
Foto: Shutterstock

Pagājušais 2020. gads ir gads, kad no pašmāju televīzijas tirgus pazuda telekompānija LNT, par kuras darbības izbeigšanu tika paziņots vēl 2019. gada nogalē. Nule publiskotie pētījumu kompānijas "Kantar" dati liecina, ka pagājušā gada skatītākais televīzijas kanāls bijis TV3, kas turklāt audzējis atrāvienu no sīvākā konkurenta – sabiedriskā medija kanāla LTV1.

2020. gada skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Savukārt trešais skatītākais TV kanāls bija Pirmais Baltijas kanāls (PBK), kura skatīšanās laika daļa bija 7,2%, liecina "Kantar" dati.

Savukārt gadu iepriekš – 2019. gadā – pirmais trijnieks izskatījās sekojoši – LTV1 (9,6%), TV3 (9,1%), PBK (8,1%), bet LNT ar 6,7% ierindojās ceturtajā vietā. 2018. gadā topa līderos bija TV3 (9,7%), LTV1 (9,3%), LNT (7,6%), PBK (7,3%).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!