MISC 2.0 - 4598
Foto: Vida Press
Zvana telefons. Tālrunis numuru neatpazīst, un lielākoties no cilvēka omas ir atkarīgs, vai tam tiks atbildēts. Kad klausule pacelta, atskan mundrs teksts. Telemārketings ir vesela zinātne. Smalka spēle starp diviem svešiem cilvēkiem. Kādas ir šī darba aizkulises?

Telemārketings ir preču un pakalpojumu piedāvāšana pa telefonu – jau esošo klientu un potenciālo klientu apzvanīšana ar mērķi piesaistīt cilvēku savam piedāvājumam. Darbs telemārketingā tiek uzskatīts par studentiem piemērotu iztikas pelnīšanas veidu. Pirmkārt, tas parasti tiek organizēts dienas un vakara maiņās. Otrkārt, lieliska iespēja sagatavot sevi "pieaugušo dzīvei", noslīpējot galvenās saskarsmes prasmes. Treškārt, tas, visticamāk, būs tikai zemākais pakāpiens karjerā. Ceturtkārt, ar darbu pie telefona klausules var pabarot sevi, bet diez vai kuplāku ģimeni. Taču par algām nedaudz vēlāk.

Kā runāt ar īgņām? Edgara stāsts

Edgaram bija ap 20, kad jaunietis uz pusotru gadu nokļuva "Viasat" kompānijā, lai aicinātu Latvijas iedzīvotājus iegādāties satelīta šķīvjus par, protams, lieliskām cenām. Viņš uzskata, ka šajā darbā iemācījies komunicēt ar visdažādākajiem cilvēkiem, esot apzvanījis teju pusi valsts.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!