"Attālināto mācību ietekmi uz izglītības kvalitāti varēsim izvērtēt nākotnē. Atbilstošas tehnikas trūkums ir tikai viens no aspektiem, vienlīdz liela ietekme ir bērna attīstībai labvēlīgai videi ģimenē. Prognozējams, ka skolēni ar nelabvēlīgākiem ģimenes apstākļiem varētu piedzīvot lielāku mācību rezultātu pasliktināšanos, nekā skolēni ar labvēlīgākiem ģimenes apstākļiem, tādiem kā vecāku spēja iesaistīties bērna mācībās, bērna nodrošināšana ar nepieciešamajiem tehnoloģiju rīkiem, atbilstošu mācību vietu un vidi, kā arī ēdināšanu," norādīja Tiesībsarga birojā.
"Delfi" jau vairākkārt ziņoja, ka, atsākoties attālinātajām mācībām visās klašu grupās, skolēnu un skolotāju vidū bija novērojama būtiska problēma – tehniskā nodrošinājuma trūkums. Turklāt valsts šajā jautājumā paredzēts tikai 7. līdz 12. klases skolēniem.