Vilciens uz Bolderāju nākotnē, kad līnija būs izbūvēta pasažieru pārvadāšanai, varētu kursēt aptuveni divas reizes stundā, intervijā norādīja satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP).
Vienlaikus ministrs pauda, ka izskatīta tiks arī versija par vilciena kursēšanu pat līdz četrām reizēm stundas laikā.
"Jau divus gadus, kopš esmu ministrijā, ik pa laikam atgādinu, ka Bolderājas līnija mums ir ļoti svarīga. No sākuma mēs izveidojām darba grupu, kura izpētīja, kādā veidā jāorganizē satiksme Bolderājas virzienā, kādi ir tehniskie parametri, kādas investīcijas ir vajadzīgas, kas jādara. Nākamais solis ir "Latvijas dzelzceļa" (LDz) projektā par dzelzceļa infrastruktūras modernizāciju, kas paredz 48 jaunu vai esošo staciju peronu rekonstrukciju," sacīja politiķis.
Linkaita minētajā projektā iekļauts izveidot divas jaunas pieturas Bolderājas virzienā - Bolderāja un pietura starp Imantu un Dzirciemu pie Slokas ielas, kur šīs pieturas tiktu izveidotas no jauna.
Savukārt Eiropas Savienības (ES) atveseļošanās fonda finansējums plānots paralēlai dzelzceļa sliežu būvei no Zasulauka līdz Slokas ielas pieturai, lai vilcieni varētu samainīties un nodrošinātu vienmērīgu kursēšanas grafiku. "Ir paredzēts papildu sliežu ceļš starp Zasulauku un Torņakalnu, vēl papildu arī Zasulauka stacijas pārbūve, perona pārbūve, tuneļa izbūve, lai varētu nodrošināt vilciena pienākšanu Bolderājas virzienā. Paredzēta arī ritošā sastāva iegāde, vilcieni, kas varētu kursēt Bolderājas virzienā," teica Linkaits.
Viņš atklāja, ka pieturām Bolderājas maršrutā ir jābūt gatavā, līdz 2023.gadam, un liels izaicinājums to izveidē būs fakts, ka šis projekts jāīsteno reizē ar dzelzceļa projekta "Rail Baltica" būvniecību.
Linkaits minēja, ka jaunie vilcieni šajā virzienā varētu sākt kursēt no 2026.gada. Šo līniju ir plānots arī elektrificēt, kas būs nākamais solis.