No ārpuses slepenā bunkura ieeja uzmanību nekādi nepiesaista, no baltajiem ķieģeļiem celtā būve drīzāk atgādina šķūnīti vai ieeju sakņu pagrabā. VAS ”Latvijas Dzelzceļš” industriālā mantojuma eksperts Toms Altbergs, kurš ir pētījis šī bunkura vēsturi, vedot pa pazemes būves koridoriem, stāsta, ka joprojām nav atrasti nekādi detalizēti plāni un dokumenti par bunkura tapšanu. Ir atsevišķas shēmas, kas rāda, kā bunkurā ievilkta elektrība un ūdens, bet tas arī viss. No ”Latvijas Dzelzceļa” galvenās ēkas Gogoļa ielā 3 uz bunkuru ved otra ieeja – šaurs, garš tunelis ar zemiem griestiem. Bunkuram ir arī trīs vertikālās avārijas izejas – šahtas, kas iziet uz stacijas peroniem.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv