"Lai sniegtu savu ieguldījumu vakcinācijas procesā, mēs kopš decembra beigām esam atsaucīgi un operatīvi organizējuši savu darbu, kā arī rūpīgi sekojuši tam, lai vakcīnas, atbilstoši tā brīža valdības rīkojumiem, saņemtu tikai prioritārās grupas pārstāvji, kas to vēlējās. Noraidām izteiktos pārmetumus par nekorektu pierakstu un vakcinēšanas organizēšanu. Mēs ceram uzturēt darba tempu, vakcinējot vismaz 250 cilvēku dienā, ko ļauj mūsu darba organizācija un kapacitāte," stāsta Dace Zaldāte-Rozentāle, Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas Komunikācijas daļas vadītāja.
"Šobrīd esam gandarīti, ka Bērnu slimnīcai vairs nebūs jāsatraucas par pieprasījuma nodrošināšanu, jo līdz ar vienošanos ar Vakcinācijas biroju piektdienas vakarā, nekavējoties organizējām zvanu centra darbu. Tā kā sestdien no rīta manavakcina.lv izsūtīja ziņas senioriem un mēs saņēmu sarakstu, mums izdevās aizpildīt pierakstu vakcinācijai svētdienā, kas apliecina arī to, cik daudzi iedzīvotāji izprot vakcinācijas nozīmību," norāda Zaldāte-Rozentāle.
Bērnu slimnīcas zvanu centra darbinieki arī šodien turpina pieņemt zvanus, lai uz vakcināciju pierakstītu seniorus, kas ir saņēmuši sms vai e-pastu no manavakcina.lv. Lielās atsaucības dēļ vakar dienas pirmajā pusē zvanu gaidīšanas laiks bija ap 15 minūtēm, ko, operatīvi piesaistot papildu cilvēkresursus, izdevās samazināt līdz 3 minūtēm. Šodien ienākošo zvanu skaits ir mazāks un zvanu gaidīšanas laiks ir 2 – 3 minūtes.