Gatavojoties pašvaldību vēlēšanām, pagaidām visvairāk naudas reklāmai — teju 50 tūkstošus eiro iztērējusi "Saskaņa", liecina Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) apkopotā informācija par politisko partiju februārī deklarētajiem priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumiem.
Latvijā priekšvēlēšanu aģitācijas periods pirms pašvaldību vēlēšanām sākās šī gada 6. februārī, un tas ilgs līdz vēlēšanu dienai – 5. jūnijam. Šajā periodā noteikti priekšvēlēšanu aģitācijas ierobežojumi, tostarp attiecībā uz aģitācijas materiālu izvietošanu preses izdevumos, publiskajās vietās, internetā, kā arī elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos.
KNAB skaidro, ka priekšvēlēšanu aģitācijas periodā katram politiskajam spēkam noteikts finanšu līdzekļu limits, cik drīkst izlietot politiskās reklāmas izvietošanai, labdarībai, sponsorēšanai, pabalstiem vai dāvinājumiem. Izdevumu limiti neattiecas uz izdevumiem par reklāmas izgatavošanu vai kampaņas plānošanu. Priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumos iekļaujami gan partijas kopējie, gan deputātu kandidātu individuālie izdevumi.