Vadīt visblīvāk apdzīvoto pilsētu Latvijā Covid-19 krīzes laikā nav tas vieglākais uzdevums: nodrošināt ierobežojumus, iekustināt vakcināciju, atvērt terases bez maksas, ievākt nodokļus no atlikušajiem biznesiem, rekorda tempos sarīkot pasaules čempionātu hokejā... Un tad vēl notiek nežēlīga slepkavība uz pilsētas maģistrāles, bet drīz pēc tās – ugunsgrēks pilsētas centrā ar astoņiem upuriem... Ir jāreaģē.
Tikmēr arī Mārtiņš Staķis nekavējas kļūt par apspriežamo objektu. Viņa iecerētā transporta revolūcija, kurā privātajam autotransportam nāksies piekāpties sabiedriskā transporta, velosipēdistu un gājēju priekšā, pilsētu sadalījusi divās nesamierināmās frontēs – pārmaiņu atbalstītājos un pretiniekos. Pirmajai revolūcijai tūliņ seko arī nākamā: likvidētas trīs Rīgas izpilddirekcijas, to vietā veido piecus apkaimju centrus, amatā iecelts jauns izpilddirektors – ar dubultu algu. Rindā iestājusies trešā fronte – cīņa par Vidzemes tirgu un Centrāltirgu: Staķis neslēpj neapmierinātību ar iepriekšējo pilsētas vadītāju atstāto mantojumu...