Foto: Māris Morkāns
Vai Centrāltirgus Piena paviljonā būtu jātirgojas ar apģērbiem? Kur rīdziniekiem likt savus auto, ja privilēģijas tiek riteņbraucējiem un gājējiem? Vai nojauktās pieturvietas atgriezīsies? Vai tiks atjaunoti padomju laika nami un pamestie pagalmi? Kādēļ jaunajam izpilddirektoram jāmaksā dubulta alga? Kādēļ pieci centri ir labāk par trim direkcijām? Rīgas mērs Mārtiņš Staķis (PP) LR4 raidījumā "Darbojošās personas" atbildēja uz LR4 žurnālistes Valentīnas Artjomenko un "rus.Delfi" žurnālistes Kristīnas Hudenko jautājumiem.

Vadīt visblīvāk apdzīvoto pilsētu Latvijā Covid-19 krīzes laikā nav tas vieglākais uzdevums: nodrošināt ierobežojumus, iekustināt vakcināciju, atvērt terases bez maksas, ievākt nodokļus no atlikušajiem biznesiem, rekorda tempos sarīkot pasaules čempionātu hokejā... Un tad vēl notiek nežēlīga slepkavība uz pilsētas maģistrāles, bet drīz pēc tās – ugunsgrēks pilsētas centrā ar astoņiem upuriem... Ir jāreaģē.

Tikmēr arī Mārtiņš Staķis nekavējas kļūt par apspriežamo objektu. Viņa iecerētā transporta revolūcija, kurā privātajam autotransportam nāksies piekāpties sabiedriskā transporta, velosipēdistu un gājēju priekšā, pilsētu sadalījusi divās nesamierināmās frontēs – pārmaiņu atbalstītājos un pretiniekos. Pirmajai revolūcijai tūliņ seko arī nākamā: likvidētas trīs Rīgas izpilddirekcijas, to vietā veido piecus apkaimju centrus, amatā iecelts jauns izpilddirektors – ar dubultu algu. Rindā iestājusies trešā fronte – cīņa par Vidzemes tirgu un Centrāltirgu: Staķis neslēpj neapmierinātību ar iepriekšējo pilsētas vadītāju atstāto mantojumu...

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!