Radošās izcilības festivāls "Adwards" šogad norisinās jau 15. gadu. Darbu iesniegšanas termiņš ir 31. maijs, un pēc tam tos vērtēs starptautiska žūrija 20 radošo profesionāļu sastāvā no 12 valstīm. Žūrijas priekšsēdētāja ir Klaudija Kristovao, kura vada zīmolu studiju "APAC at Google" Japānā. Šogad Klaudija ir arī inovāciju žūrijas vadītāja "Cannes Lions" reklāmas festivālā, kā arī žūrijas pārstāve citos nozīmīgos pasaules radošo festivālos.
Klaudijai ir vairāk kā 20 gadu pieredze radošajās industrijās visā pasaulē. Viņa ir attīstījusi tādus zīmolus kā "Nike", "Google" un "Honda". Viņas mākslas instalācijas ir bijušas izstādēs Brazīlijā, ASV, Nīderlandē un citur. Aicinājām Klaudiju uz sarunu, lai noskaidrotu, kā radošums ietekmē pasauli, un ko Klaudija domā par šāgada "ADwards" koncepciju "Radošie izdzīvos".
Kāda ir dzīve Tokijā?