Tas nekam neder, privātā sarunā godīgi atzīst pašvaldības policijas pārstāvji: savulaik mierīgais Bruņinieku ielas posms starp Čaka un Avotu ielu kļuvis par regulāru kaitnieku. Policistu jau tā trūkst, bet te vēl nākas reaģēt uz izsaukumiem – bez auto stāvvietām palikušie braucēji, kas nav raduši pie jaunajiem apstākļiem, regulāri pārbrauc norobežojošajām auto barjerām vai spraucas neatļautajās vietās aiz stabiņiem, tieši uz gājēju ietves.
Un tā notiek vasarā, laikā, kad pilsēta ir pustukša. Ko gan gaidīt rudenī, kad notiks ilgi gaidītā skolu atvēršana? Bruņinieku ielā ir veselas trīs skolas. Auto plūsmai atvēlētajos trīs metros jāiekļaujas gan autobusiem ar viņu pieturvietām, gan pie katra nama piestājošajiem atkritumu vedējiem, kas parasti strādā no rītiem, gan kurjeru dienestiem, kas piegādā preces, gan pirmo stāvu biroju telpu klientiem, kas dodas uz frizētavām, kafejnīcām, ārstniecības iestādēm, veikaliem, apbedīšanas pakalpojumu aģentūru...
Šajā pilsētas daļā nav plašu iekšpagalmu, šis nav ne Purvciems, ne Pļavnieki. Daudzi iedzīvotāji vēlētos, kaut viņu pagalmi būtu zaļāki, tomēr tagad tie piespiedu kārtā pildās ar autotransportu. Visiem iedzīvotājiem vietu nepietiek. Divas stāvvietas uz ietves iepretī doktorātam speciāli izveidotā "kabatā" problēmas nekādi nerisina.
"Zaļā domāšana nenozīmē loģikas trūkumu"
"Ko Rīgas dome bija patiesībā domājusi ar apzīmējumu "ielas seguma maiņa", nejauši noskaidroju vien pagājušā vasarā. Divi veloceliņi – tas ir brīnišķīgi, bet kādēļ uz auto stāvvietu rēķina.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv