Reklāmas asociācijā nesaredz ētikas pārkāpumu saldējuma 'Pols' reklāmā
Foto: DELFI/LETA
Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) Ētikas padome atzinusi, ka ar saldējuma "Pols" reklāmas saukli "Raimonda Pola jaunās dziesmas" nav pārkāpts asociācijas ētikas kodekss, portāls "Delfi" uzzināja asociācijā.

Jau vēstīts, ka pagājušajā nedēļā portāls "Delfi" vērsa uzmanību uz savdabīgo reklāmas risinājumu saldējumam "Pols", kura jaunais paveids reklamēts ar saukli "Raimonda Pola jaunās dziesmas".

To, vai vēstījums pārkāpj ētikas normas, šonedēļ izvērtēja LRA.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!