Pikets notika no Avotu līdz Bruņinieku ielai. Piketa dalībnieki tika aicināti plakātos paust savas vēlmes, ko viņi gribētu redzēt Čaka un citās Rīgas ielās. Iedzīvotāji tika aicināti līdzi ņemt atribūtus ne tikai rakstiskā, bet arī "fiziskā formātā, tādējādi parādot vēlamo labiekārtojumu, piemēram, soliņu, velosipēdu, koku u.c.".
Vēstīts, ka velojoslas eksperiments Čaka ielā ir ildzis nepilnu gadu - kopš pērnā gada rudens. Tā laikā uz ielas tika izveidotas divas velojoslas, būtiski sašaurinot brauktuves un veidojot garākus autotransporta sastrēgumus. Projektam trūka atbalsta ielas uzņēmēju vidū, turklāt arī nebija viennozīmīga atbalsta iedzīvotāju vidū, attiecīgi Satiksmes un transporta lietu komiteja lēma eksperimentu pārtraukt un satiksmes organizāciju ielā modificēt.
Saskaņā ar komitejā lemto, no 1.septembra Čaka ielā satiksmi būtu jāorganizē pa divām autotransporta joslām, vienu sabiedriskā transporta joslu virzienā prom no centra un vienu velojoslu centra virzienā. Komitejas lēmums arī paredzēja Krišjāņa Barona ielas pārveidi, lai tā kļūtu par pilnvērtīgu ielu gājējiem, velosipēdistiem un tramvaja satiksmei.
Tikmēr "Pilsēta cilvēkiem" uzskata, ka "kārtīgs eksperiments" neesot sanācis, jo iela eksperimenta laikā neesot tikusi labiekārtota, "tajā netika uzstādīti soliņi, velonovietnes, atkritumu tvertnes". Apvienība arī pārmet, ka eksperimenta izvērtēšanā esot izmantota nepatiesa statistika.