
Pandēmija "uzņēmusi apgriezienus" arī ģimenes ārstu praksēs – telefons nenoklust. Zvana gan neapmierinātie, vakcinēties "piespiestie", gan "e-veselības" darbības pieviltie. Savukārt karantīnā nonākušo skolēnu zvanus ar lūgumu pēc nosūtījuma uz Covid-19 testu nomainījis jauns "bubulis" – lūgums nosūtīt pacientu uz konsīliju, kas pierādītu, ka viņam nav ieteicams saņemt Covid-19 vakcīnu.
Ģimenes ārsta Dzalba doktorātā "miera laiku" pienākumiem pievienojusies Covid-19 testēšana un vakcinācija pret šo slimību. Lai vietējā pašvaldībā "izķertu" Covid-19 sasirgušos, prakses ēkā iestrādāta testēšanas loģistika. Lai nodrošinātu potēšanos – ierīkots vakcinācijas kabinets. Vienīgi laiku un enerģiju Dzalba komanda nevar pielāgot krīzes apstākļiem – Covid-19 slimnieku uzraudzība, kontaktpersonu apzināšana, vakcinācija un pārējo ģimenes ārsta uzdevumu ir stipri vairāk nekā medicīniskajam personālam ir laika un spēka.