Līdz ar ārkārtējās situācijas beigām un dažādu Covid-19 ierobežojumu mīkstināšanu, "Rīgas satiksme" no otrdienas pārtrauks atlaižu bloķēšanu tiem klientiem, kuriem nebija Covid-19 sertifikāta, portālu "Delfi" informēja "Rīgas satiksme".
Tie klienti, kuriem tika bloķēts e-talons un atcelta atlaide, tiek aicināti, iepriekš pierakstoties, doties un kādu no "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centriem, lai izgatavotu jaunu e-talonu un atjaunotu atlaidi.
Lai noformētu jaunu e-talonu, kā arī atjaunotu braukšanas maksas atvieglojumu, klientam jādodas uz kādu no "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centriem. Dodoties uz klientu apkalpošanas centru, noteikti līdzi jāņem pase vai eID.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit