azartspeles spelu automats
Foto: LETA

Pēdējo mēnešu laikā Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija saskārusies ar azartspēļu reklāmas gadījumu pieaugumu virtuālajā vidē, portālam "Delfi" pavēstīja inspekcijas priekšniece Signe Birne.

Lai arī tas nav atļauts, pašmāju interneta portālos, lielākoties portālos ar salīdzinoši nelielu auditoriju, kā arī reģionālajos interneta portālos, pēc viņas paustā, regulāri tiek izvietoti reklāmraksti ar vai bez norādes uz apmaksātu saturu, kas ved uz tiešsaistes azartspēļu vietnēm.

"Tāpat pēdējā laikā esam saņēmuši informāciju no mediju redakcijām, kas ziņo par azartspēļu reklāmas izvietošanas pieprasījumiem no digitālo un mediju aģentūru puses. Katrs šāds gadījums tiek izskatīts," atzīmē Birne.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!