Foto: Pixabay

Reklāmas izvietotājiem līdz šodienai jāiesniedz priekšvēlēšanu aģitācijas izcenojumi pirms rudenī gaidāmajām Saeimas vēlēšanām, informēja Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā (KNAB).

Lai politiskajiem spēkiem, kas kandidē 1. oktobrī plānotajās 14. Saeimas vēlēšanās, būtu nodrošināti vienlīdzīgi aģitācijas materiālu izvietošanas apstākļi, politisko partiju, to apvienību un deputātu kandidātu aģitācijas materiālus drīkst izvietot tikai tie reklāmas pakalpojumu sniedzēji, kas deklarējuši izcenojums KNAB un Nacionālajā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomē (NEPLP).

Reklāmas pakalpojumu sniedzējiem, kas priekšvēlēšanu aģitācijas periodā plāno piedāvāt izvietot aģitācijas materiālus preses izdevumos, publiskajās vietās un internetā, izcenojumi jāiesniedz KNAB, bet tiem, kas plāno piedāvāt aģitācijas materiālus izvietot elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos, - NEPLP.

Informāciju par priekšvēlēšanu aģitācijas materiālu izcenojumiem KNAB aicina iesniegt trīs veidos - elektroniski, klātienē vai pa pastu. KNAB visus iesniegtos izcenojumus publicē iestādes tīmekļa vietnē www.knab.gov.lv.

Priekšvēlēšanu aģitācijas periods pirms 14. Saeimas vēlēšanām sāksies 4. jūnijā un ilgs līdz vēlēšanu dienai.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!