Ņemot vērā, ka gan AS "Rīgas siltums, gan SIA "Rīgas ūdens" atjaunojušas līgumsoda jeb nokavējuma procentu piemērošanu, arī "Rīgas namu pārvaldnieks" ir spiests atjaunot nokavējuma procentu piemērošanu.
SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" pieņēmis lēmumu atjaunot līgumsoda jeb nokavējuma procentu piemērošanu no šā gada 1.jūlija, jo pakalpojumu sniedzēju piegādātie pakalpojumi veido būtisku daļu no RNP komunālo pakalpojumu rēķinu apjoma.
Uz visu Covid-19 pandēmijas periodu RNP bija atcēlis līgumsoda jeb nokavējuma procentu piemērošanu saviem klientiem un bija gatavs tos nepiemērot arī turpmāk.
Kā iepriekš informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Ronalds Neimanis, par 3,2% samazinājies RNP klientu parāds par apkuri. Apkures sezonu RNP klienti noslēdza ar 2,2 miljonu eiro parādu, kas ir par 3,2% mazāk nekā iepriekšējās apkures sezonas beigās.
RNP esot ieviesis vairāku darbību kopumu, lai veicinātu parādu mazināšanos. Turklāt Covid-19 laikā Rīgas kapitālsabiedrības drīkstēja par parādiem nepiemērot soda naudas, lai nodrošinātu klientu sociālo aizsardzību.
Kā ziņots, RNP 2021.gadā strādājis ar 4,1 miljona eiro peļņu. Uzņēmuma apgrozījums palielinājies par nepilniem 10%, salīdzinot ar 2020.gadu, un bija 61,149 miljoni eiro.