Sergejs arī raksta, ka "spriežot pēc etiķetes", sieriņi iecerēti tirgošanai Norvēģijā. Ražoti vēl pirms Krievijas iebrukuma Ukrainā.
"Rodas iespaids, ka "Baltais" radušies nerealizēti krājumi, kurus izmest ir žēl, turklāt derīguma termiņš tuvojas beigām. Lūk, arī izlēma atdot bērniem," secina Igors.
"Delfi" lasītāja sacīto pilnībā apstiprina uzņēmumā AS "Tukuma piens". Mārketinga nodaļas vadītājs Armands Artehovičs pauž, ka, patiesi, pāris pasākumos tikuši bez maksas dalīti sieriņi, kurus sākotnēji bija pasūtījis kāds tirgotājs Norvēģijā.
"Sieriņi ir Norvēģijas klienta sieriņi. Tas nav "Tukuma piens" vai "Baltais" izstrādāts iepakojuma dizains," par iepakojumu komentāru sniedz Artehovičs. "Sākoties jezgai ap Krievijas-Ukrainas karu, klients norvēģu tirgū atteicās no šo sieriņu tirdzniecības un izplatīšanas. Lai nemestu ārā, mēs vienkārši iedodam cilvēkiem apēst." Uzņēmuma pārstāvis arī piemetina, ka dāvināti tiek vaniļas sieriņi. Gluži tādi paši kādi tiek tirgoti Latvijas veikalos "Baltais" ierastajā iepakojumā.
Vaicāts, vai sieriņu ēdāji nav pauduši sašutumu par našķa iepakojumu, Artehovičs atbild noraidoši. "Varbūt piesējās, ka ir šī dīvainā simbolika, kas jau no paša sākuma bija dīvaina. Iepakojums tika radīts pirms kādiem pieciem gadiem. Lielākā daļa cilvēku tam vispār nepievērš uzmanību, apēd. Pieļauju, ka ir vēl uzņēmumi Latvijā, kam šajā kara situācijā ir notikuši līdzīgi gadījumi," lēš "Tukuma piens" pārstāvis.
Ieplānots, ka nerealizētie sieriņi tiks dalīti vēl divos pasākumos šajā nedēļas nogalē. Kopumā "Tukuma piens" krājumā tādu bija ap 300-400 kilogramiem. Artehovičs saka, ka tas ir neliels daudzums.
"Man personīgi būtu interesanti zināt, kāpēc "Drogas" veikalu plaukti joprojām pilni ar Krievijā ražotu kosmētiku un zobu pastām. Kāpēc cilvēkiem nerodas jautājumi, vai tas ir tāpēc, ka ir lieli uzkrājumi, vai arī joprojām bizness ar Krieviju griežas?" savās pārdomās dalās Artehovičs.