Foto: DELFI
Lai gan Latvijas politikā beigušies ar masīvām sabiedrisko attiecību kampaņām raksturīgie Nila Ušakova laiki, ikdienas vērojumi liek uzdot jautājumu – vai šī prakse nav kļuvusi par normu arī citiem pie varas esošajiem? Priekšvēlēšanu nedēļā portāls "Delfi" piedāvā iepazīties ar valdošo partiju mārketinga un sabiedrisko attiecību kampaņu tēriņiem. Pētām gan tēriņu apjomu, gan to, kam atlec treknākie kumosi no dažādām kampaņām novirzītās nodokļu maksātāju naudas.

Sērijas pirmajā rakstā apskatīsim, kādi bijuši partiju vadīto ministriju un to padotības iestāžu tēriņi sabiedrisko attiecību aktivitātēm, piesaistot kādu ārpakalpojuma sniedzēju un izsludinot iepirkumu.

Kāpēc mēs to darījām?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!