Foto: DELFI
Cīniņā par brango finansējumu, ko dažādi valsts resori piešķir sabiedrisko attiecību un reklāmas kampaņām, naskākie no valsts maka izmakšķerējuši ar septiņiem cipariem rakstāmu lomu. "Delfi" pētījumā izkristalizējas aģentūru trijnieks, kam šī Saeimas sasaukuma laikā publisko naudu izdevies apgūt īpaši labi, bet uz pēdām minuši arī citi, jo, pēc portāla "Delfi" aprēķiniem, dažādām kampaņām šīs varas pilnvaru laikā tērēti vairāk nekā 15 miljoni eiro.

"Delfi" rakstu sērijas "Nauda izkūpēja ēterā" pirmajā publikācijā iedziļinājāmies ministriju un to padotības iestāžu tēriņos dažādām kampaņām, uzzinājām, kuru partiju pārziņā esošie resori ir lielākie "kampaņotāji" par publiskajiem līdzekļiem. Tomēr svarīgi ir ne tikai zināt, kas naudu tērēja, bet arī – kas to apguva. Šoreiz aplūkosim veiksmīgākos sabiedrisko attiecību (PR) iepirkumu uzvarētājus, lielāko ar PR saistīto iepirkumu un aģentūru iespējamo saikni ar politiskajiem spēkiem.

Kā mēs to izpētījām?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!