Foto: DELFI
Dāsnais finansējums dažādu valsts iestāžu sabiedrisko attiecību un reklāmas kampaņu iepirkumiem nereti biris kā caurā mucā. "Delfi" atklājumi par to, kā izlietoti miljoni eiro no kampaņām paredzētās naudas, ko apguvušas naskākās privātās aģentūras, atklāt vairākas sistēmiskas kroplības, jo ar treknu finansējumu nereti barotas arī kampaņas, kuru rezultāti ir pieticīgi vai pat vispār nav izmērāmi.

Sērijas "Nauda izkūpēja ēterā" pirmajā rakstā pētījām, cik daudz sabiedrisko attiecību un reklāmas iepirkumiem tērējušas pašreizējo varas partiju pārstāvētās ministrijas, to padotības iestādes un kapitālsabiedrības, bet otrajā rakstā analizējām, kuras aģentūras paņēma lielāko kumosu no teju 15 miljonu eiro "PR naudas". Sēriju noslēgsim ar rakstu par šo kampaņu efektivitāti. Centīsimies rast atbildi uz jautājumu, vai valsts resoriem vispār būtu jāizvēlas dārgi aģentūru pakalpojumi, ja tiem ir arī pašu algoti sabiedrisko attiecību speciālisti.

Kampaņās nav saskaņas un vienotības

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!