Sērijas "Nauda izkūpēja ēterā" pirmajā rakstā pētījām, cik daudz sabiedrisko attiecību un reklāmas iepirkumiem tērējušas pašreizējo varas partiju pārstāvētās ministrijas, to padotības iestādes un kapitālsabiedrības, bet otrajā rakstā analizējām, kuras aģentūras paņēma lielāko kumosu no teju 15 miljonu eiro "PR naudas". Sēriju noslēgsim ar rakstu par šo kampaņu efektivitāti. Centīsimies rast atbildi uz jautājumu, vai valsts resoriem vispār būtu jāizvēlas dārgi aģentūru pakalpojumi, ja tiem ir arī pašu algoti sabiedrisko attiecību speciālisti.
Kampaņās nav saskaņas un vienotības
Rīgas domeVARAMCSDDRīgas Stradiņa universitāteVelosipēdiReklāmasCeļu satiksmes drošības direkcijaVides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijaDelfi Plus
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit