SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" (RNP) pagājušās nedēļas beigās ir pieslēdzis apkuri visās apsaimniekotajās mājās, portālu "Delfi" informēja RNP.
RNP apkuri vairumam apsaimniekošanā esošajām mājām sāka pieslēgt 10. oktobrī. Taču turpinās dzīvojamo māju apkures sistēmu atgaisošanas un stabilizācijas darbi, ko veic RNP un PS "Siltumserviss Rīga" (SSR) darbinieki. Tos plānots pabeigt līdz šīs nedēļas nogalei.
Līdzšinējā RNP pieredze liecina, ka uzņēmuma apsaimniekošanā esošo māju apkures sistēmu atgaisošanas un stabilizācijas darbi aizņem līdz divām nedēļām, tomēr atsevišķās dzīvojamās mājās šis termiņš var būt ilgāks – līdz mēnesim, ja atgaisošana jāveic atkārtoti.
Apkures sistēmu atgaisošana vairāk laika aizņemot arī tādās situācijās, ja dzīvokļos ir notikusi nesaskaņota un apkures sistēmai neatbilstoša pārbūve.
RNP norāda, ka mājas ir aprīkotas ar automātiskiem siltummezgliem, kas reaģē uz āra temperatūru, sasniedzot +12 grādus pēc Celsija. Tādā gadījumā tiek pārtraukta siltuma padeve, tāpēc nebūtu jāuztraucas, ka radiatori paliek vēsi.
Apkures pieslēgšana nenozīmē, ka uzreiz visos dzīvokļos ir pilnībā komfortabla temperatūra, atzīmē RNP. Lai to nodrošinātu, būtu jāveic apkures sistēmas stabilizācija, tāpēc šobrīd maksimāli plašs RNP un SSR darbinieku resurss ir iesaistīts apkures sistēmu stabilizēšanas darbu veikšanā.
Lai nodrošinātu visu iesniegumu pieņemšanu par nepilnībām apkures sistēmas darbībā, RNP aicina prioritāri izmantot elektroniskās informācijas iesniegšanas kanālus, izvēloties tikai vienu no saziņas veidiem.
Sazināties iespējams, sūtot pieteikumu uz e-pasta adresi "apkure@rnparvaldnieks.lv". Savukārt ar PS "Siltumserviss Rīga" iespējams sazināties, zvanot uz tālruņa numuru 80000610 vai aizpildot tiešsaistes formu vietnē "siltumserviss.lv/zino". Sūtot pieteikumu, jānorāda dzīvojamās mājas adrese, dzīvokļa numurs un kontakttālrunis.
Kā ziņots, RNP pirmajām mājām apkuri pieslēdza 3. oktobrī, liecina uzņēmuma sniegtā informācija.