Trešdienas rītā tika piedzīvoti tehniski traucējumi koda biļešu iegādē visās lietotnēs, taču pēcpusdienā problēmas daļēji atrisinātas, vietnē "Twitter" ziņoja "Rīgas satiksme".
Uzņēmums trešdienas pēcpusdienā norādījis, ka daļēji atrisināti koda biļetes lietotnes darbības traucējumi, taču IT speciālisti turpina darbu.
"Aicinām klientus, kuriem lietotne nedarbojas, restartēt lietotni," aicina "Rīgas satiksme".
Visas biļetes, kas iegādātas, bet lietotnē neuzrādās, klientiem būšot pieejamas tuvākajā laikā. Uzņēmums arī informējis biļešu kontrolierus par lietotnes darbības pārrāvumiem.
Pēc "Rīgas satiksmes" paustā, lietotnes darbības traucējumi saistīti ar biļešu sistēmas pāreju uz jauniem serveriem.
Par problēmām "Twitter" ziņojuši arī lietotāji, tostarp norādot, ka "Mobilly" samaksāts par biļeti, taču tā nav izsniegta.
Savukārt "Mobilly" vēsta, ka tehniskas problēmas šobrīd piedzīvo "Rīgas satiksme", tāpēc koda biļetes šobrīd nedarbojas arī "Mobilly".
Traucējumi "Mobilly" darbībā tiek pieredzēti jau otro dienu pēc kārtas.