"Pilsēta cilvēkiem" akcijā saziedie velosipēdi Ukrainas bēgļiem
Foto: LETA

Pagājušajā nedēļā Rīgas domes deputāti apstiprināja pilsētas velosatiksmes attīstības koncepciju līdz 2030. gadam. Tajā identificētas galvenās veloinfrastruktūras problēmas Rīgā, kā arī izstrādāti uzdevumi, lai veicinātu velosatiksmes attīstību. Portāls "Delfi" vērsās pie organizācijām – Latvijas Riteņbraucēju apvienības un apvienības "Pilsēta cilvēkiem" – nolūkā izvērtēt jauno koncepciju.

Ko tā paredz?

Kā skaidro domē, velosatiksmes attīstības vīzijas sasniegšanai izstrādāti trīs rīcības plāni: īstermiņa, vidēja termiņa un ilgtermiņa. Īstermiņa plāns, kas realizējams līdz 2024. gadam, paredz, ka prioritāte ir attīstīt veloinfastruktūru pilsētas centrā un apkaimēs, īpaši mikrorajonos.

Savukārt vidēja termiņa plāns, kas realizējams līdz 2027. gadam, paredz, ka prioritāte ir attīstīt pilsētas centra savienojamību ar tuvākajām apkaimēm. Attiecīgi ilgtermiņa plāns, kas realizējams līdz 2030. gadam, paredz starpapkaimju savienojumu attīstību.

Paralēli koncepcijā izstrādātajiem rīcības plāniem, norit darbs pie būvprojektu izstrādes Jorģa Zemitāna tiltam, satiksmes pārvadam pār dzelzceļu Gustava Zemgala gatvē un Gaisa tiltam. Arī šo projektu ietvaros, uz minētajiem objektiem paredzēts ierīkot veloinfrastruktūru.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!