"Šorīt "Rīgas satiksme", kas sola vairāk patīkamu braucienu, mani "iepriecināja" ar pilošiem autobusa griestiem," portālam "Delfi" ziņo aculieciniece. "Pilēja gan tad, kad buss bremzēja vai griezās, un pilēja vienā vietā. Attēlā redzams pleķis, kas bija tieši virs manas sēdvietas."
Sieviete apsvēra ceļu no 9. autobusa pieturas Mežaparkā līdz centram mērot, stāvot kājās. Tomēr viņa bija iegādājusies braukšanas karti par 1,50 eiro, tāpēc vēlējās izbaudīt ērtības. "Ja reiz ir iegādāta braukšanas karte, tad kāpēc lai grūstītos ar stāvošiem brauciena biedriem, ja var lepni kā lielskundze sēdēt?" viedokli pauž aculieciniece.
Šoferim par ūdens pilēšanu viņa neziņoja. Griestos ievietotās saņurcītās rozā salvetes lika domāt, ka problēma autobusa vadītājam, visticamāk, bija zināma.
"Vairāk patīkamu braucienu, jūsu Rīgas satiksme"," ironizē "Delfi" lasītāja.
Savukārt uzņēmumā "Rīgas satiksme" apgalvo, ka tas neko nav zinājis par pilošajiem griestiem 9. maršruta autobusā. Pateicoties "Delfi" lasītājas sniegtajai informācijai, RS konkrēto transporta līdzekli izdevās identificēt. Uzņēmums sola problēmu noskaidrot.
"Šādi nevajadzētu būt. Mūsu tehniskie cilvēki pārbaudīs, kas noticis un kāpēc tas tā ir. Kāpēc ūdens ir pilējis," apliecināja RS sabiedrisko attiecību daļas vadītāja Baiba Bartaševiča-Feldmane.
Uzņēmuma pārstāve par šādām situācijām aicina pasažierus nekavējoties ziņot autobusa vadītājam.
Bartaševiča-Feldmane skaidroja, ka šāda pasažieru rīcība ļauj uzņēmumam operatīvi reaģēt un nomainīt bojāto spēkratu pret citu.