Foto: Pexels.com, picjumbo.com

Pērn Nacionālā veselības dienesta (NVD) Klientu apkalpošanas centrs saņēmis 115 697 zvanus un 12 048 e-pastus ar iedzīvotāju jautājumiem, portālu "Delfi" informēja NVD.

Kā norāda NVD, jautājumi pārsvarā bijuši par apmaksātajiem veselības aprūpes pakalpojumiem un to saņemšanas kārtību.

Populārāko jautājumu vidū bijusi interese, kā piereģistrēties pie ģimenes ārsta, kādus veselības aprūpes pakalpojumus apmaksā valsts, kā arī – kādos gadījumos jāmaksā pacienta līdzmaksājums.

Sazināties ar NVD Klientu apkalpošanas centru var, zvanot pa tālruni 80001234 vai rakstot uz e-pastu nvd@vmnvd.gov.lv.

Atbildes uz populārākajiem jautājumiem ir iespējams atrast arī NVD mājaslapā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!