Skatītākais televīzijas kanāls šogad martā Latvijā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,9%, informēja pētījumu kompānijas "Kantar" pārstāvji.
Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,5%, bet trešais - LTV7, kura skatīšanās laika daļa bija 4,4%.
Ar 3,5% skatīšanās laika daļu sekoja kanāls "TV3 Life", ar 2,8% - "TV3 Plus", ar 2,7% - 8TV, kam sekoja TV6, kura skatīšanās laika daļa bija 2,5%. Savukārt STV skatīšanās laika daļa bija 2,2%.
Viena procenta skatīšanās laika daļu martā pārsniedza arī kanāli 360TV un TV24.
Martā programmu topa pirmajā vietā ierindojās televīzijas šovs "Balss maskā 3" kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,5% jeb 152 000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.
Topa otrajā vietā ierindojās raidījums "TV3 ziņas", kuras vēroja vidēji 7,9% jeb 140 300 skatītāju, kam sekoja "Panorāma (Svētdienā)" kanālā LTV1 ar vidēji 7% jeb 124 000 skatītājiem.
Ar 6,9%% jeb 123 400 skatītāju seko "TV3 laika ziņas", "de facto", ko vēroja vidēji 6,9% jeb 122 700 Latvijas iedzīvotāju un "TV3 Sporta ziņas", ko skatījās 6,9% jeb 122 400 iedzīvotāju.
"Kantar" mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka viens TV skatītājs pie TV ekrāna martā pavadīja vidēji četras stundas un 16 minūtes dienā, kas bija par sešām minūtēm mazāk nekā februārī.