Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca (RAKUS) kā prioritāri veicamos šajā gadā ir definējusi pacientu drošības un ēdināšanas pakalpojumu kvalitātes uzlabojumus, informēja RAKUS preses sekretāre Ilga Namniece.
Tas darīts, balstoties uz apkopotajiem pacientu pieredzes aptaujas datiem. Šādas aptaujas tiek veiktas kopš 2021. gada. Līdz šim aptaujas anketas ir aizpildījuši vairāk nekā 16 000 pacientu un klientu, kas ārstējušies slimnīcas stacionāros vai izmantojuši pakalpojumus ambulatori.
Respondenti pauduši viedokli un sniedza novērtējumu par personāla attieksmi, atbalstu, sadarbību, informācijas pieejamību, vidi un ēdināšanu.
Bez pacientu drošības un ēdināšanas pakalpojumu kvalitātes tiks strādāts pie pacientu pieredzes uzlabošanas arī citās jomās. Piemēram, lai nodrošinātu ērtu un saprotamu piekļūšanu pakalpojumiem, tiek ieviests jauns norāžu sistēmas risinājums, kā arī katrā Klientu apkalpošanas centrā ir pieejami invalīdu ratiņi cilvēkiem ar kustību un funkcionālajiem traucējumiem.
Lai uzlabotu komunikāciju, tiek pilnveidotas un attīstītas personāla saziņas prasmes, tādējādi nodrošinot augstāku klientu servisa kvalitāti.