Padomju okupāciju slavinošā pieminekļa gāšana Pārdaugavā pavēra jaunu lapaspusi kādreizējā Uzvaras laukuma attīstībā, uzjundot jautājumu, ko ar šo zaļo nostūri Pārdaugavā darīt turpmāk. Mazāk nekā gadu pēc vēsturiskās obeliska gāšanas Rīgas mērs Mārtiņš Staķis nāca klajā ar paziņojumu par konkrētiem parka rekonstrukcijas un labiekārtošanas plāniem. Tomēr ne visiem ir pa prātam, ka pārbūve skars arī parkā esošo iecienīto sporta aktivitāšu trasi un mainīs tās pielietojumu.

Velosacensības Uzvaras parkā jau gadiem

Pašlaik parka dienvidu daļā, kur gaidāma rekonstrukcija, atrodas aptuveni 1200 metrus gara asfaltēta trase, kuru treniņiem un sporta pasākumiem aktīvi izmantoja slēpotāji, riteņbraucēji un skrituļslidotāji.

Daudzus gadus no aprīļa līdz novembrim reizi nedēļā te notiek arī bērnu un ģimeņu velosacensību "Riteņvasara" posmi. Pašlaik trase pasākumiem ir slēgta, bet par Rīgas domes iecerēto slēpošanas un skrituļslidošanas trases vīziju viens no sacensību organizatoriem Aleksandrs Briedis nav sajūsmā.

Briedis ir leģendāro mopēdistu sacensību "Zelta mopēds" iniciators, bet "Riteņvasaru" sarunā ar "Delfi" viņš sauc par šo sacīkšu "jaunāko māsu", kas dzimusi pagājušā gadsimta astoņdesmitajos gados kā mopēdistu sacensību blakusprodukts. Savukārt ideja, kā skaidro Briedis, ir saistīta ar vēl senāku velobraucienu – 1939. gada Vienības braucienu, kura fināls bija Uzvaras laukumā.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!