Kristīne stāsta, ka lielāko daļu stāvlaukumā pavadītā laika "burtiski stāvēja uz vietas". Netika ne uz priekšu, ne atpakaļ. Tā kā centru pamest vēlējās liels skaits automobiļu vienlaikus, satiksme bijusi "nepiedodami lēna".
Kristīne meklēja arī palīdzību. Divreiz zvanījusi veikala apsardzei, kā arī Valsts policijai, tomēr nekādus uzlabojumus nemanīja. Uz tirdzniecības centru viņa bija devusies iegādāties savam dēlam apavus. Bērns slimo ar autismu un astmu, tāpēc ilgstošā gaidīšana pazemes stāvlaukumā Kristīnei jo īpaši sāp.
"Ļoti sāp tāda vienaldzība. Nespēja plānot. Pietiktu ar vienu cilvēku, kas regulē satiksmi, bet, ja mums nav neviena, kas var apturēt slepkavu, kur tad lai atrod kādu, kurš var paregulēt satiksmi pasākuma laikā," secina sieviete. Baiļojoties piedzīvot identisku situāciju, turpmāk uz tirdzniecības centru "Olimpia" viņa vairs nedosies.
Portāls "Delfi" notikušo lūdza komentēt tirdzniecības centram "Olimpia". Tostarp vaicājām, vai "krīzes brīžos", kad ir pastiprināta auto plūsma pazemes stāvlaukumā, uz vietas strādā kāds darbinieks – satiksmes regulētājs?
Uzņēmumā norāda, ka automašīnu pieplūdums novērojams nedēļas nogalēs, kad Ķīpsalas starptautiskajā izstāžu centrā norit izstādes. Veikala apmeklētāji sastrēgumu pieredz kā virzienā uz izstāžu halli, gan arī no tās.
Paredzot šīs situācijas, "Olimpia" pēc savas iniciatīvas piesaistot papildu darbiniekus satiksmes organizēšanai veikala stāvlaukumā, kā arī izbraucot no tā.
"Arī 29. aprīlī centra stāvlaukumā tika norīkoti darbinieki, kas regulēja satiksmi, centra apsardzes dienests bija informēts par sastrēgumu un darīja visu iespējamo, lai tas tiktu kontrolēts," pausts t/c "Olimpia" portālam "Delfi" sūtītajā e-pastā.
Par apgrūtinātu izkļūšanu no tirdzniecības centra stāvlaukuma apmeklētāji varot ziņot administrācijai uz tālruņa numuru, kas esot norādīts "Olimpia" mājaslapā.