MISC 2.0 - 22307
Foto: DELFI
Laikā, kad "Facebook" un "Google" turpina nograuzt globālo un Latvijas reklāmas tirgu, žurnālistikas nākotne arvien lielākā mērā būs atkarīga no auditorijas gatavības pašiem maksāt par saturu. "Delfi" un vairāki Latvijas mediji ir ieviesuši abonentmaksu. Arī citi mediji aizvien domā par šādu soli. Diskusijā tās dalībnieki meklēs atbildes uz jautājumu, ko liecina līdzšinējie secinājumi — vai un par kādu saturu patērētāji Latvijā ir gatavi maksāt? Diskusijai bija iespējams sekot līdzi tiešraidē portālā "Delfi".

Tuvāko dienu laikā "Delfi" publicēs arī diskusijas "Par kādu mediju saturu esam gatavi maksāt?" ierakstu.

Diskusiju vadīja "Delfi TV" producente Alina Lastovska.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!