Svētdienas pievakarē emociju un sašutuma vētru vietnē “Twitter” izsaucis ieraksts, kurā aculieciniece atspoguļojusi situāciju Rīgas lidostā, kad uzņemšana reisā liegta kādas citas sievietes sunim-pavadonim.
Latvijas Nacionālā lidsabiedrība "airBaltic" gan to skaidrojusi ar faktu, ka konkrēto reisu apkalpo tās partnerkompānija, kas suni neesot uzņēmusi dažādu apstākļu, tostarp, dzīvnieka labbūtības un lidojuma ilguma dēļ.
Pati pasažiere vietnē "Facebook" izteikusi pateicību sākotnējā ieraksta autorei un piebildusi, ka ir palikusi bez savas draudzenes un asistentes gandrīz uz nedēļu, lai gan "airBaltc", kad pirktas biļetes, apgalvojuši, ka suns-asistents varēs lidot kopā ar viņu.
"Lai kā man gribētos visā redzēt pozitīvo, šeit to grūti saskatīt. Un laikam būs tā reize, kad šo nevar atstāt tāpat, jo iedomājos cilvēkus, kuri pilnīgi nevar palikt bez sava palīga un kuriem tās ir dzīvības un nāves jautājums," viņa norāda.
"Man tās ir fiziskas neērtības, krišanas draudi, lielāks nogurums paliekot bez sava palīga, finansiāli zaudējumi (pirku papildus bagāžu, lai Elfas mantas un barību paņemtu, īrēju elektrisko ratiņkrēslu, lai ietu staigāt, pirku "airBaltic" biļetes, par kurām maksāju vairāk un palieku ilgāk te, maksāju papildus par viesnīcu, jo "airBaltic" lidojumi nebija tieši datumos, kad man vajadzēja darba sanāksmei) un emocionāla trauma," viņa raksta.
Sieviete arī interesējas vai kādam nav pazīstams kāds labs jurists, norādot, ka šis ir Eiropas cilvēktiesību pārkāpums.
Savukārt "airbaltic" ierakstā "Twitter" norādījusi, ka kolēģi par situāciju informējuši pasažieri, piedāvājot lidojuma alternatīvas, taču viņa tomēr izvēlējusies izmantot esošo lidojumu. "airBaltic" atvainojusies par radušos situāciju.