Zanda klāsta, ka iedzīvotājiem Emmas ielā bedru dēļ nācās paciest troksni un vibrāciju, ko radīja smagās automašīnas, iebraucot ceļa seguma bedrēs. Vibrācijas dēļ trīcējušas sienas un trauki skapju plauktos.
Kāds no Emmas ielas iemītniekiem vairs nav varējis izturēt – viņš salāpījis bedres pats saviem spēkiem, ieklājot tajās betonu, Zanda rakstīja portālam "Delfi" 11. augustā. "Iedzīvotāju kolektīvos iesniegumus, lai salabo Emmas un Meldru ielu ceļa segumus, Rīgas domes Satiksmes departaments ignorē," apliecina "Delfi" lasītāja.
Pēc iesniegumu sūtīšanas izmaiņas ceļa satiksmē Emmas ielā gan esot notikušas. Rīgas dome te uzstādījusi ceļa zīmes, kas ierobežo pārvietošanās ātrumu līdz 30 kilometriem stundā. "Laikam, lai iedzīvotāji izbauda troksni ilgāk," ironizē sieviete.
Rīgas domes Satiksmes departaments Emmas ielu ir apsekojis. Bedru labošanu Emmas ielā departaments vērtē kā pašdarbību.
"Departaments novērtē jebkuru iniciatīvu, kuru iedzīvotāji izrāda, lai kopīgi uzlabotu pilsētas infrastruktūru," portālam "Delfi" norādīja Rīgas pašvaldības Ārējas komunikācijas nodaļas projektu koordinatore Lelde Rudzika. "Tomēr pašrocīgi remontdarbi ietekmē seguma kvalitāti un ielas turpmāko ekspluatāciju."
Domē akcentē, ka bedru aizlāpīšana pašu spēkiem ir īstermiņa risinājums, kas ilgtermiņā rada lielāku skādi.
Rudzika apstiprina, ka sūdzības par Emmas ielu Satiksmes departaments ir saņēmis. Pēc to saņemšanas iela tiekot apsekota un nepieciešamības gadījumā bedres salabotas. Avārijas bedres pašvaldība salabo diennakts laikā. Pārējās – aptuveni nedēļas līdz divu laikā.
Būtiski uzlabot ielas seguma kvalitāti gan varot tikai, ja veic seguma atjaunošanu, sacīja Rīgas domē. Emmas ielā seguma atjaunošana šogad nav plānota. Rudzika arī norādīja, ka ātruma ierobežojumi, kas nesen ieviesti Emmas ielā, nav saistīti ar ceļa seguma kvalitāti.