Foto: Shutterstock
Iepriekšējā mācību gadā zemu sniegumu centralizētajā eksāmenā matemātikā uzrādīja tie 9. klases skolēni, kas mācījās speciālajā programmā, izglītības iestādē lauku teritorijās, pamatskolā un vakarskolās vai tālmācības skolās, liecina padziļinātais eksāmenu rezultātu izvērtējums.

Trešdien, 13. decembrī, Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisija sanāca uz sēdi, lai uzzinātu par 2022./2023. mācību gada 9. klases eksāmenu rezultātu izvērtējumu. Padziļināto analīzi veica Latvijas Universitātes Starpnozaru izglītības inovāciju centrs. Šāda padziļinātā analīze veikta pirmo reizi. Ar to deputātus iepazīstināja Valsts izglītības satura centra Monitoringa un analītikas nodaļas vecākais eksperts Pāvels Pestovs.

Pestovs atklāja, ka 2022./ 2023. mācību gadā 9. klases centralizētos eksāmenus – vienu vai vairākus – nenokārtoja 881 skolēns. Starp tiem ir 10 skolēni, kuri nenokārtoja visus trīs noteiktos centralizētos eksāmenus, un 88 skolēni, kuri nenokārtoja divus centralizētus eksāmenus.

Iepriekšējā mācību gadā 142 skolēni nenokārtoja eksāmenu angļu valodā, 95 skolēni latviešu valodā un 754 skolēni matemātikā.

Centralizētajā eksāmenā matemātikā 9. klasei vidējais sniegums valstī starp pašvaldībām 2022./2023. mācību gadā bija 50%. Zemu sniegumu centralizētajā eksāmenā matemātikā uzrādīja tie 9. klases skolēni, kas mācījās speciālajā programmā, izglītības iestādē lauku teritorijās, pamatskolā un vakarskolās vai tālmācības skolās.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!