Otrdien, 19. decembrī, ministri kritizēja situāciju, kad pasažieru pārvadājumus pa dzelzceļu starp Rīgu un Viļņu nodrošina Lietuvas uzņēmums, nevis Latvijas "Pasažieru vilciens".
Otrdien valdība uzklausīja Satiksmes ministrijas sniegto informāciju par sabiedriskā transporta pakalpojuma organizēšanas modeli iekšzemes reģionālās nozīmes dzelzceļa maršrutos.
Ministrija rosināja pieņemt lēmumu par tiešā pasūtījuma līguma par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu reģionālās nozīmes dzelzceļa maršrutos piešķiršanu "Pasažieru vilcienam" sabiedriskā transporta pakalpojuma nodrošināšanai laika periodā no 2025. gada 1. janvāra līdz 2032. gada 31. decembrim, līgumā paredzot iespēju pagarināt pakalpojuma pasūtījuma līguma izpildi līdz 2034. gada 31. decembrim.
Vienlaikus ministrija rosināja Autotransporta direkcijai gādāt, ka sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs uztur un attīsta efektīvu pārvaldību, un ka tiek sniegti pietiekami augstas kvalitātes sabiedriskā pasažieru transporta pakalpojumi.
Sēdes laikā ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš (JV) secināja, ka patlaban pārrobežu braucienos pasažieru plūsmu plāno nodrošināt Lietuva. Viņš vēlējās zināt, vai arī "Pasažieru vilcienam" ir plāns attīstīt maršrutu tīklu vai tomēr pasažieru plūsmu sāks pārņemt kaimiņvalstu uzņēmumi.
Arī labklājības ministrs Uldis Augulis (ZZS), kurš savulaik ieņēma satiksmes ministra amatu, vaicāja, kāpēc Latvija šo biznesu atdod kaimiņvalstij.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv