MISC 2.0 - 27965
Foto: LETA

Jaunais zīmols "ViVi" nav tikai stāsts par jauniem vilcieniem, tas ir par nozares attīstību, motivāciju darbiniekiem un pievilcīgu vidi pasažieriem, arī nākotnes ambīciju starptautiskiem pārvadājumiem, uz jautājumu, vai pareizs solis bija ieviest vienlaikus jauno zīmolu un elektrovilcienus, portālam "Delfi" atbildēja uzņēmumā "Pasažieru vilciens".

Uzņēmumā uzsver, ka gan pašiem, gan sabiedrībai ar jaunajiem vilcieniem bija saistītas gaidas. Latvijā pašlaik notiek dzelzceļa pārvadājumu modernizācija – mainās gan infrastruktūra, gan arī ritošais sastāvs. Vilcieni savā ziņā ir pierādījums šai modernizācijai.

Turklāt jaunā zīmola ieviešanai līdz ar jauniem vilcieniem bija arī ekonomiskie aspekti, – lai Latvija uzreiz "saņemtu vilcienus tādus, kādus vajag gan interjerā, gan eksterjerā, lai nebūtu jātērē līdzekļi pārzīmološanai".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!