Vēstulē, kas adresēta Valsts prezidentam, Ministru prezidentei, Izglītības un zinātnes ministrijai un atbildīgai Saeimas komisijai, matemātikas skolotāji kritizē programmas saturu visos klašu posmos un aicina atgriezties "pie pārbaudītām matemātikas mācīšanas metodēm". Pretējā gadījumā 9.klašu skolēnu sniegums centralizētajos eksāmenos varētu būt arvien sliktāks, savukārt starp matemātikas kursu skolā un augstskolu "jau ir bezdibenis", prognozē vēstules autori.
Skolotāji arī vērš uzmanību, ka esošais saturs ietekmē arī mācību vielas apguvi citos priekšmetos, piemēram, fizikā un ķīmijā, jo skolēni nav apguvuši noteiktas prasmes.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit