Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) izstrādājusi Izglītības likuma grozījumus jaunā pedagogu darba samaksas modeļa "Programma skolā" ieviešanai, kas paredz tiesības noteikt vienotus kritērijus, kādā piešķir valsts finansējumu pedagogu darba samaksai, lai ikvienam bērnam būtu iespējas iegūt vienlīdz kvalitatīvu izglītību, neatkarīgi no skolas atrašanās vietas, portālu "Delfi" informēja ministrijā.
IZM uzsvēra, ka likumprojekta mērķis ir ikvienam bērnam Latvijā neatkarīgi no viņa dzīvesvietas nodrošināt kvalitatīvu izglītību, kuru īsteno motivēti pedagogi ilgtspējīgā izglītības iestādē.
Piedāvātie grozījumi paredz tiesības Ministru kabinetam noteikt ne tikai pienākumus, bet arī kritērijus un kārtību, kādā valsts nodrošina pedagogu darba samaksu. Grozījumi arī paredz skolu dibinātājiem piedalīties pedagogu darba samaksas nodrošināšanai, ja izglītības iestāde neatbilst noteiktiem kritērijiem.