Foto: LETA

Rīgas satiksme atvadās no "gliemezīša", kas bija redzams uzņēmuma vizuālajā identitātē 20 gadus, un 21. dzimšanas dienu svin no "baltas lapas" jeb ar jaunu logo.

Vecajā logo bija redzamas dzeltenas, sarkanas un tumši zilas krāsas, savukārt jaunais logo dizains veidots koši zaļā un zilā simbiozē.

Nu jau bijušais "Rīgas satiksmes" logo izveidots 2003. gadā un tas 20 gadu laikā ir novecojis. Tāpat ikdienā izmantotā krāsu identitāte laika gaitā ir mainījusies un vairs nav vienota, skaidro uzņēmumā.

Kā pauda uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Džineta Innusa, jaunais zīmols ir uzlādēts ar kustību, enerģiju un cilvēcību.

Izvēlētie krāsu toņi ir tie, kurus var redzēt pilsētas sabiedriskajā transportā – zaļais sastopams jaunajos elektroautobusos, savukārt tumši zilais – citu transportlīdzekļu ārējā noformējumā.

Savukārt uz transportlīdzekļiem logo tiks izvietots zilā krāsā.

Līdzīgi kā iepriekšējai vizuālajai identitātei, arī šoreiz balsojuma veidā tika prasīts darbinieku viedoklis par vēlamo identitāti.

Kopumā identitātes maiņai tika atvēlēti 13 tūkstoši eiro.

Kā skaidro uzņēmumā, jaunais logo tiks ieviests pakāpeniski, netērējot tam papildu līdzekļus. Sākumā to izmantos elektroniskajā saziņā, bet, piemēram, uz darba apģērbiem esošais logo tiks mainīts tad, kad esošais apģērbs būs nolietojies un būs jāpasūta jauns.

Arī uz transportlīdzekļiem tas neparādīsies tik ātri – pirmos jaunos logo varētu redzēt jaunajos elektroautobusos, bet pārējiem transportlīdzekļiem logo tiks nomainīts gadu gaitā.

Tikmēr jaunā identitāte sociālajā vietnē "X" jau raisījusi pretenzijas.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!