Zīmola "Santa" vērtība noteikta 1,6 triljonu ASV dolāru apmērā. Tiek minēts, ka "Apple", kas atzīts par visvērtīgāko 2013.gada zīmolu un ko "Brand Finance" vērtēja iepriekš, novērtēts 87,3 miljardu ASV dolāru apmērā.
Tiek atzīmēts, ka Santa Klauss ir nepārspēts zīmols simtiem gadu. Viņš agrāk attēlots zaļā, sarkanā vai zelta krāsas mētelī. Tomēr vistrāpīgāk viņu portretējusi "Coca-Cola", ietērpjot viņu sarkanās drēbēs un tas piešķīris Santa Klausam konsekventu vizuālo identitāti. Tagad viņš bauda nesalīdzināmu atpazīstamību un ir visnotaļ ienesīgs vēstnieks tūkstošiem zīmolu, ko izplata.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit