Latvijā nu jau kādu laiku ir jauns termins – "influenceri". Beidzot esam tikuši līdz tam, ka cilvēki sāk saprast, cik liela nozīme ir personīgajam zīmolam un ka cilvēki seko cilvēkiem, stāstiem un personībām. Daļa cilvēku to izmanto labiem nolūkiem, kā arī daļa vispār nesaprot, kas tie ietekmētāji tādi ir un ko viņi dara. Jaunākajā "Constant Progression Project" epizodē Mairis un Kristaps apspriež, kas tad īsti apliecina personīgā zīmola spēku un to, ka cilvēki seko cilvēkiem. Epizode pirmoreiz publicēta 04.04.2019.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit