2020. un 2021. gads tirdzniecības centriem bija izaicinājumiem pilns periods. Saskaņā ar Latvijas Portāla informāciju ierobežojumi skāra aptuveni 33 tirdzniecības centrus un attiecīgi 133 369 tirdzniecībā nodarbinātās personas. Sarunā par to, kādas bija izmaiņas tirdzniecības centru komunikācijā, un vai patērētāji to vispār pamanīja. Runājām arī par to, ko sagaida nomnieki, bet ko – pircējs. Eksperti dalījās savā pieredzē, atziņās un skarbajās mācībās. Ar savu pieredzi dalās eksperti:
Linda Kalniņa, tirdzniecības centra "Spice" un "Spice Home" zīmola vadītāja jau 7 gadus. Šogad nominēta kā viena no LV TOP 20 mārketinga speciālistēm;
Zane Bāliņa, Modes un izklaides centra "Riga Plaza" mārketinga vadītāja ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi mazumtirdzniecības un nekustamo īpašumu sfērās.
07.09.2021. epizode.
SEO category to move old articles
#28 Tirdzniecības centru pēckrīzes komunikācija
Delfi
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit